صفحة: 22

19 זמן קסםקסם וחברים | ראש העיר ( "אדוני" ) לאהבית האחרון הוא טקסט דרמטי של קריאה לעזרה המופנית בחגיגיות אלה שמרוויחים כסף רב מהבנייה ואינם טורחים לחשוב על הסבל – " ) הקבלנים י ( "רבותילאו 'שנגרם ל"ידידינו הקטנים" שסביבת חייהם נהרסת . עכשיו ברור מי הם "הידידים הקטנים" שע הלל רוצה בטובתם . המבקש להיות פֶה לחסרי הישע, לזעזע את ,"אני מאשים"ואוליהשיר הוא "קול קורא" נחרץ פרנסי העיר, להאיר את עיניהם ואת מצפונם לפני שהם ממיטים אסון על "ידידינו הקטנים" וקלון ,על עצמם . התוכן, ההשוואה בין פרנסי העיר המדושנים ל"ידידינו הקטנים" שהפכו חסרי בית הלל אינו חושש להשמיע אותו לילדים כדי 'אך ע . מתאימים לשיר מחאה,והיעדר החמלה להצמיח את נושאי הדגל הבאים במצעד הגנת הסביבה . ת בחוברתיו הנחיה לפעילו עם המורה בשיח המתנהל בכיתה כדאי לתאר באיפוק את סבלם של בעלי החיים כדי – לב העניין • להדגיש במילים נמרצות את תלמידים . עם זאת, חשובבם של הי לא לשבור את ל מזכירים כי . האחריות שלנו להמשך שגשוגן של החיות בסביבתנו כדי להבטיח את קיומן . במהלך השיח ה' ברא את כל בעלי החיים, וכי אנחנו מצווים לעזור ולשמור על הבריאה הגשת עזרה מציאותית ונחוצה לבעלי חיים עם מבוגר אוהדעוזרים לתלמידים לתכנן שלנו ושל "ידידינו הקטנים" . – בסביבת הבית, תוך שמירה על הביטחון ועל הבטיחות לפעילויות נוספותותהצע כרזות קבוצתיות שיעוררו ור ליצתלמידיםלסיום העיסוק ביצירה החשובה הזו, כדאי לעודד את ה על גדר בית הספר . וסמוך לבתיהם ות אותןתשומת לב לחיות הקטנות בטבע העירוני, ולתל 22 קסם וחברים | זמן קסם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار