|
|
صفحة: 13
11 מבוא קסם וחברים | ד : המליאה לסימן ניקויחידת חלקי הקניית נושא חדש ( גילוי, היבטים חזותיים, היבטים צליליים ) ותרגול כל רכיב בנפרד – ללמוד באמצעים משחקיים שונים . . שנכתבו במיוחד לתוכנית ומוצגים בסרטוני אנימציהבשירי סימני הניקודצפייה – לשיר מכירים את הסימן הגרפי, את הצליל ואת תומך הזיכרון המוצע לסימן הניקוד . תלמידיםה . באמצעות פעילויות משחקיות מגוונותהנלמדשלתרגול – לשחק המליאה להקניית תופעה לשונית : יחידות חלקי חקר, המשגה ועירור משמעות . באמצעות,הנלמדלשוניהקניה מפורשת של העיקרון ה – ללמוד פעילויות משחקיות מגוונות . הנלמד באמצעות הלשוניול העיקרוןתרג – לשחק : ההמליאיחידות נושאיפירוט להקניית אותיות הא"ביחידות 22 • להקניית סימני הניקודיחידות 6 • יחידות להקניית מיליות גלובליות 3 • דגושות ורפות אותיות להקניית היחיד • שמאליתש-ימנית ושיחידה להקניית • הידיעה, ו' החיבור, ל' השימוש, א"ולתרגול תופעות לשוניות ( היחידות להקניה • . ) ועוד, ריבוי זוגיעתידגוף ראשון בתחילת פועל ב'א בהגשת המאייר והסופר דני קרמן, שכל אחת מהן מציגה טקסט ספרותי יחידות 4 • מרשימת יצירות הספרות לכיתה א, מדגימה טכניקות של איור ומזמינה את הילדים להכיר, לתרגל ולשכלל טכניקות אומנותיות . : הלימודתרכיבים נוספים בחוברו סרגל אותיותמופיע ההורים,עלהתלמידים ועלכדי להקל על המורים, – "סרגל האותיות" בסימני . בכל חוברת מודגשות בסרגל רק האותיות שנלמדו 5 – 1בתחתית כל כפולה בחוברות . מופיעות בגוון בהירהאותיות שטרם נלמדו בסימן הניקוד החדש ; הניקוד הנלמדים בחוברת בכל שלב של ההוראה אפשר לדעת אילו – הסרגל מאפשר למורים ולהורים התמצאות ובקרה צלילים כבר נלמדו ואילו מילים אפשר להציע לקריאה ולכתיבה . אותיות הא"ב וסימני הניקוד . התלמידים ובודף כפול קשיחמופיע 2בסוף חוברת – כפולת הא"ב בהתאם מילים וצלילים מהםאותיות לסימני ניקוד ולהרכיב בין הלגזור את הלוח, להפריד כוליםי . לשלב הלמידה סף נומידע עד סיום רכישת הקריאה קסם וחברים לכיתה אמשך ההוראה הסביר של • ולהסתיים בסביבות פסח . , ) עשוי להיות שישה עד שמונה חודשים 5 – 1 ( חוברות בשלבים ומיועדים לשימוש – ית במרכז המורים שבסביבה הדיגיטלזמיניםמבדקי הערכה • שונים של הלמידה . 13 קסם וחברים | מבוא
|

|