صفحة: 119

15 : עמוד בספר עוסקים ברצף 4 ו- 3 פעילויותב . והאי-זוגייםהמספרים הזוגיים עוסקסעיף א בשתי הפעילויות מרבית . 02במספרים עד התלמידים לא יתקשו לזהות את ובמידת , 02המספרים הזוגיים עד הצורך יוכלו לבדוק אם מספר הוא זוגי בעזרת ציור הכ מות . המתאימה ככל שהמספרי ם גדוליםואולם בדיקה בעזרת ציור הכמות , יותר המתאימה ו חלוקה לזוגות או קבוצות שוו ת הופכת למסור בלתל לכן חשוב להכיר את . ולא יעילה ולא לעודד ( רצף המספרים הזוגיים ) . ציור של כמויות גדולות מס ייע לתל מידי ם להבחיןסעיף א : בשתי תכונות של מספרים זוגיים . הם מופיעים לסירוגין 1 . : ה עשר ות השלמות הן ז וגיות 2 . ) . 0וגם ( 20 , 10 בעזרת תכו נות אלה הם יכולים . סעיף בלפתור א ת אפשר להיעזר 5 פעילותב . 4ו- 3בפעילויות להדגיש אתה יאמטרת הדיון הקשר בין מספרים זוגיים בעשרת הראשונה לאלהואי-זוגיים התבונ נות ( שבעשרות הבאות וזיהוי העשרות ) בספרת היחידות מכך . יכמספר זוג 0השלמות ו- אפשר להסיק לראשונה שספרת היחידות קובעת אם המספר זוגי . אי-ז וגיאו 95 119 מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار