|
|
صفحة: 169
40 : עמוד בספר עודדו את התלמידים 52 פעילותב לנסו ת ל ענות על כל סעיף בלי . לחשב עד הסוף . פ עילות זו משלבת ה נמקה ה תלמידים יכולים להסביר את , ה תשובה שבחרו בעזרת תרגיל או בעזרת " ציור בקיצור"בעזרת הנימוק המיל ולי . נימוק מילולי . בשלב ז ה אינו חייב ל היות מדויק בפרקים הבאים הם יעסקו בהדרגה בכתיבה נכונה של . הנמקות 145 ? מה עוד מתאימים בגדים העצהI לפעילות נוספת , ב מדר יך זה 233 – 232דמ ויות ובגדים מנספ ח יא בעמודים : ציוד צבעים : הוראות צובעי ם אותם , ה תלמידים גוזרים את הדמויות ואת הבגד ים• . ומקשטים אותם . שקל ים 06למשל , ק ובעים סכום לקני יה• בוחרים דמות כרצונם ומתאימים לה בגדים כל התלמידים• הם מדביקים את הדמות . שקלים 06בסכום של לא יותר מ- . ואת הבגדים שבחרו במחברת מתחת לדמ ות התלמידים כותבים את התרגיל שבעזרתו• . אפשר לחשב את המחיר של כל הבגדים חוזרים על הפעילות בסכומי כסף שונים עם הדמויות והבגדים• . שנו תרו 169 מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|