|
|
صفحة: 98
74 : עמוד בס פר ה תלמידיםפ עילות עם המורה ב משלימים את העשרות השלמות יש תלמידים . 46הקרובות למספר ה מתקשים ב מציאת העשרת ויאמרו , השלמה הקודמת למספר ידלגו ( 05כי העשרת הקודמת היא ) . 06על לתלמידיםאפשר להציע ה מתקשים ב מציאת העשרת לספור בקול ) או הבאה ( הקודמת אפשר גם . אחורה או קדימה להציע להם להיעזר בשנתות . ה מסומנות על הישר מאפשר חשיפהדיוןה לאסטרטגיות שונות ש בהן ה תלמידים יוכלו להיעזר בפעיל ויות . ה באות 98 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|