|
|
صفحة: 196
168 : עמוד בס פר עוסקי ם במקרים 10 פ עילותב שבהם אורך החפץ שמ ודד ים אינו . בסנטימטרים שלמים ה תלמידים נחשפו למקרים כאלה בפעילויות הק ודמות שבהן . ה תבקשו למדוד חפצים במציאות יש לכוון אותם לכ תוב את המספר השלם הקרוב ביותר לאורך . שנמדד בתיאור המידות משתמשים , "בערך"בביטויי השוואה כמו , "קצת פחות מ-" , "קצת יו תר מ-" " . בין לבין" כדי למדוד נכון את הצמחים יש של הסרגל 0להניח את ק ו ה- בקצ ה הגבעול ולמדוד עד קצה כמו , על ה הכותרת הגבוה בי ותר . בדוגמה 196 הערות לעצמי : מדריך למורה | מדידות אורך
|

|