صفحة: 191

4 : עמוד בספר עוסקיםעם המורה 4פ עילותב בהשערה לעומת מדידה מדויק ת . ובהשוואת אורכים היא להעלו ת שגיאותמטרת הדיון שעשויות להיגרם מהמנח או , למשל . מהצורה של העלה תלמידים יכולים ל ומר שהעלה של ובכך , אתי הוא הגדול ב יותר למ עשה להתייחס לש טח העלה . ולא לאורכו ה עלה של שרה הוא בעל השטח אך למעשה הוא , הקטן יותר . הארוך ביותר מהשלושה . משווי ם אורכיםדו-סעיפים גב שאלות השוואה מסוג זה יופיעו . בפעילויות בהמשך 163 ? מה עוד אומדן עלים Iרצחב הצעה לפעילות נוספת סרגל , 10 – 1פתקי ם להגרלה שעליהם המספרים : ציוד : הוראות מחפשים בחצר עלה שהא ורך וכל התלמידים , מגרילים מספר• . ללא מדיד ה , שלו הוא הקרוב ביותר למס פר שהוגרל . מהקצה לבסיס , התלמידים מודדים את אורך העלה שלהם• 1עד ( ה תלמידים שאורך העלה שלהם קרוב למ ידה הנתונה • . מקבלים נקודה , ) מ פחו ת או יותר"ס . מ י שמקבל את הנקודות הרבות ביותר הוא ה מנצח מספרים במספרים מספרים"בפעילויות בפינת במספרים מוצגת תמונה של מטר ת . היום-יוםמחיימ צב הפינה היא לעודד את ה תלמידים לתאר את התמונה ולשאול שאלות תוך שימוש . ביד ע ובמושגים שנלמדו עד כה דוגמא ות לנושאים שאפשר : לשאול עליהם ב תמו נה זו הש ערה בנוג ע לגובהי• ה נבטים ושימוש במילה ואז מדידה בעזר ת , "בערך" . סרגל השוואה בין גובהי הנבטים• ארוך"על ידי שימוש במילים " . בין לבין" , "ק צר מ-" , "מ- תיאור כמויות כמו מספר• . ה נבטים או מספר העלים 191 מדריך למורה | מדידות אורך

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار