|
|
صفحة: 82
82 ! בשעה טובה | 5פרק • יתחלקו , התלמידים יבחרו מקום ריאלי לסיור . מומלץ לתכנן יחד סיור כיתתי במקום נבחר . לקבוצות וכל קבוצה תכין הדרכה ופעילות מהנה לנקודה אחת בסיור • אפשר להציע . עם תמונה שנוצרה בבינה מלאכותית " חידה יומית"באתר מופיעה גם . חידה בנושא םידימלתלAIםיגח ליצור ב- • ולבס וף , אפשר לעשות תחרות פרסומות שבה כל קבוצה תציג את הפרסומת שלה : 5מסך . לקיים הצבעה על הפרסומת המשכנעת ביותר : מענה לשונות . לפי בחירת התלמידים , בהקלטה או בצילום , אפשר ליצור פרסומת בכתיבה 5במסך . ביחידה זו נלמד על הוספת שם תואר לצירוף סמיכות ועל צירוף סמיכות מיודע : נושא ? מה יש ביחידה • חשיפה לנושא צירופי סמיכות ושם תואר • . צירוף סמיכות – ! בואו ניזכרפינת • סמיכות ושם תואר : הקניה ותרגול • צירוף סמיכות מיודע : הקניה ותרגול • . יידוע של צירוף סמיכות ושם תואר : הקניה ותרגול • תיאור אירוע חגיגי : הבעה בעל-פה ) : יפלCEFR ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • . מסוגלים לתאר אירועים אמיתיים ודמיוניים : תיאור – מונולוג רציף : הפקה דבורה • לשקול ולתרגל אפשרויות הבעה שונות על , מסוגלים לתכנן – תכנון : אסטרטגיות הפקה . סמך הרפרטואר הלשוני והסמנטי שלהם בהתאם לנסיבות השי ח • להשתמש באופןמסוגלים – דיוק בדקדוק – בקיאות לש ונית : כשירויות לשון תקשורתיות מדויק במגוון של תבניות לשון ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים . צפויים או מוכרים יידוע , מין : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • מחלקים את הכיתה לשתי " . בדרך לגביע"בסוף מסך זה משחקים במשחק : 2מסך ה / המורה מחליט . כל קבוצה בתורה צריכה לתאר כל תמונה בעזרת מחסן המילים . קבוצות . םאV ואXםאתהב התשובה נכונה או לא נכונה ובוחרים לשון – סמיכות ושם תואר : 7יחידה 82 פרק 5 | בשעה טובה !
|

|