صفحة: 53

53 ! יופי של אומנות | 3פרק • מסוגלים לכתוב תיאור או נרטיב ולהשתמש במקדמי – מבנה רטורי : כשירויות לשוניות . ארגון ובמילות קישור המצביעים על רצף לוגי להזדהות – הזדהה , נקודת מבט , חפץ : אוצר מילים : טיפים ורעיונות ומפגישה את התלמידים עם דמות המספר או " נקודת מבט"היחידה ממחישה את המושג . ביחידה זו התלמידים מתנסים בכתיבה חופשית ויצירתית בעברית . המספרת • ההצעות . התלמידים מתנסים בכתיבת סיפור ובוחרים מאיזה נקודת מבט לכתוב : 3מסך חשוב להקדיש את רוב . ביחידה הן המלצות בלבד ומטרתן לעזור בבחירת דמות המספר ולתת לתלמידים המעוניינים בכך אפשרות להציג את הסיפור שלהם , השיעור לכתיבה . בכיתה • תוך דגש על , מקריאים את הסיפור של בן הזוג או בת הזוג ונותנים עליו משוב : 4מסך חשוב לזכור שהמטרה העיקרית היא כתיבה בעברית שיוצרת הנאה וחוויית . משוב מקדם . כדאי לומר לתלמידים שאין תשובות נכונות ולא נכונות . הצלחה . היחידה מתרגלת כתיבת סיפורים מנקודות מבט שונות : נושא ? מה יש ביחידה • צפייה בקטע קצר מסרטון והבנת נקודת המבט • "המספר"קריאת טקסט מידע על דמות • התנסות בכתיבת סיפור קצר מנקודת מבט אחרת • נתינת משוב בעל-פה על הסיפורים : משימת סיכום בזוגות ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים לעקוב אחר סרטים שבהם : צפייה בסרטים ובסרטונים – הבנת הנשמע : קליטה . ההמחשה החזותית מס ייעת להבנה • . מסוגלים לכתוב סיפור קצר : תיאורית-חווייתיתכת יבה : הפקה כתובה • לשקול ולתרגל אפשרויות הבעה שונות על , מסוגלים לתכנן – תכנון : אסטרטגיות הפקה . סמך הרפרטואר הלשוני והסמנטי שלהם בהתאם לנסיבות השיח • מסוגלים לבקש מהמשתתפים פרטים – בקשת הבהרה : אסטרטגיות אינטראקצייה . נוספים והבהרות כדי לקדם את השיחה ואת הדיו ן מיומנות כתיבה – ? מה הסיפור שלך : 21יחידה 53 פרק 3 | יופי של אומנות !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار