صفحة: 36

36 מסביב לעולם | 2פרק . וחוזרת על מילים שנלמדו " תיירות יתר"יחידה זו עוסקת בתופעה : נושא ? מה יש ביחידה • פעילות פתיחה סביב התופעה של ת יירות יתר • שיחה להאזנה בין מיה ונועה ושאלות • יתרונות וחסרונות של תיירות יתר בעקבות השיחה • מציאת פתרונות לתיירות יתר : עבודה בקבוצות • תחרות בין קבוצות לתרגול אוצר מילים ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מאזינים שאינם משתתפים ( הבנה של שיחה בין דוברים – הבנת הנשמע : קליטה כאשר הם , מסוגלים לעקוב אחר עיקרי הדברים הנאמרים בשיחה או בדיון ) : בשיחה . ובאופן שוטףיום-יומיתמתנהלים בעברית • מסוגלים להשתתף באופן פעיל בדיון בנושאים – דיון פורמלי : דבורהאינטראקצייה . מוכרים שיש בהם חילופים של מידע עובדתי או בדיון העוסק בפתר ון בעיות מעשיות • מסוגלים להביע דעה או להגיב על – שית וף פעולה מכוון מטרה : דבורהאינטראקצייה תוך ליווי ההסבר בקצרה ובאופן המובן , פתרונות אפשר יים או על המשך ב יצוע המשימה . לבני השיח • מחז יקים באוצר מילים : טווח אוצר מיל ים – בקיאות לש ונית : כשירויות לשון תקשורתיות , כגון משפחה ( היום-יוםרחב דיו כדי להביע את עצמם ברוב הנושא ים הקשורים לחיי . במידת הצורך משתמשים בחלופות למילים מסוימות ) . תחומי עניין ואקטואליה , תחביבים להגביל – הגביל : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • אתרי תיירות – בשיחה על התמונות כדאי לכוון את התלמידים למציאת המשותף : 1מסך . פופולריים ש יש בהם תיירים רבים • מומלץ לקיים . השיחה בין מיה ונועה עוסקת ביתרונות ובחסרונות של תיירות יתר : 2מסך . דורשת מהתלמידים הקשבה ושיתוף פעולה 3הפעילות בשאלה . דיון במליאה בנושא זה סיכום – מסביב לעולם : 31יחידה 36 פרק 2 | מסביב לעולם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار