|
|
صفحة: 32
32 מסביב לעולם | 2פרק • תרגול של הכוונה ממקום למקום • תרגול של כיוונים בעזרת התמצאות במפה • הקלטת המלצות לתיירים בישראל ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להבין רצף של הוראות הגעה : הבנת הוראות מושמעות – הבנת הנשמע : קליטה . מפורטות המתייחסות להגעה מנקודת מוצא לנקודת יעד • מסוגלים לעקוב אחר רצף הוראות : קריאת הוראות והנחיות – הבנת הנקרא : קליטה ) . כגון הוראות הגעה ממקום למקום ( לביצוע • מסוגלים לתאר בשפה דבורה – תיאור נתונים בשפה דבורה ובשפה כתובה : תיווך טקסט . בנושאים מוכרים ) כגון מפת דרכים ( ובשפה כתובה מידע מתוך היצגים חזותיים • מסוגלים למסור הוראות או הנחיות מפורטות : מסירת מידע – מונולוג רציף : הפקה דבורה . ומדויקות לביצוע משימה • מסוגלים לעקוב אחר דבריהם של בן או : שית וף פעולה מכוון מטרה : דבורהאינטראקצייה . ובמידת הצורך לחזור עליהם כדי ל וודא הבנה , בת השיח • מסוגלים להשתמש באופן : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות מדויק במגוון של תבניות לשון ומבנים המתאימים לרמתם של התלמידים וקשורים למצבים . צפויים או מוכרים שמאלה , ישר , לפנות – פנה , מערב , מזרח , כיכר , כיוון : אוצר מילים : טיפים ורעיונות ימינה , צפונה ( המגמה ' ולכן יש בה הקניה של ה , היחידה מתרגלת הכוונה ממקום למקום מדגימה את התופעה המקב ילה בערבית ומסבירה את הדמיוןדומות ושונותפינת ) . 'וכו . והשוני ורק לאחר מכן להפנות , המגמה ולוודא הבנה ' חשוב לעבור עם התלמידים על השימוש ב-ה . אותם לתרגולים השונים • אלא גם בקריאה , בפעילויות במסך זה התלמידים מתנסים לא רק בעברית דבורה : 3מסך מומלץ להציג בכיתה את . היום-יוםמיומנות חשובה מאוד לחיי – ובהבנה של מפת דרכים . ולתרגל את הנושא בדרכים שונות " גוגל מפות" • ודאו . בפעילות הסיכום התלמידים צריכים לתת המלצות לתיירים שבא ים לישראל : 4מסך ) . נלמדו בכיתה ז ( שהם משתמשים בצירופים מודאליים . היחידה מתרגלת כיוונים והוראות הגעה : נושא ? מה יש ביחידה • האזנה לשיחה הכוללת הוראות הגעה • המגמה ' על הדומות ושונותפינת עברית דבורה – בואו נדבר על כיוונים : 9יחידה 32 פרק 2 | מסביב לעולם
|

|