صفحة: 29

29 מסביב לעולם | 2פרק הפודקאסט – לטייל בכל העולם ? מה נשמע היום : 6יחידה . על אישה שטיילה בכל העולםפודקאסטיחידת : נושא ? מה יש ביחידה • זיהוי מקומות בעולם בסרטון קצר : פעילות פתיחה • ? מקומות בטבע או מקומות עירוניים – הבעה בעל-פה בזוג ות על העדפות א ישיות לטיול • ושאלות בעקבות ההאזנהלפודקאסטהאזנה • ? האם אתם מספיק אמיצים לטייל לבד : קריאת שיחה והבעת דעה בזוגות • " לחסוך"על המילהמילים ברגעפינת • הבעה בכתב בעקבות צפייה בסרטון : פעילות סיכום : מענה לשונות כדאי לאפשר לתלמידים . משימת סיכום בעל-פה הדורשת מהתלמידים תכנון : 6מסך . ולאחר מכן להקל יט את התשובה , שמיומנות זו מאתגרת עבורם לענות תחילה בכתב . ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להבין את עיקרי המידע של : הבנה של הקלטת שמע – הבנת הנשמע : קליטה . הנמסרים באופן ברור ) בנושא מוכרפודקאסטכגון ( טקסטים עיוני ים • מסוגלים לסכם בשפה דבורה את : עיבוד טקסט בשפה דבורה לשפה דבורה : תיווך טקסט . בהתאם לגיל הלומדים , עיקרי הדברים הנאמרים במהלך שיחה • וכן את הרגשותמסוגלים לתאר חוויות : כתיבה תיאורית חווייתית : הפקה כתובה . והתגובות שהן מעוררות • – ) כולל היבטים חברתיים ודיונים לא פורמליים ( שיחה בין חברים : דבורהאינטראקצייה . מסוגלים לברר את נקודות המבט ואת הדעות של בן או בת השיח ולהג יב עליהן בנימוס • מסוגלים לחזור על חלק ממה שנאמר כדי – שיתוף פעולה . א : אינטראקצייהאסטרטגיות מסוגלים לבקש – בקשת הבהרה . ב . לאשר הבנה הדדית ולקדם את פיתוח הרעיונות . מהמשתתפים פרטים נוספים והבהרות כדי לקדם את השיחה ואת הד יון עירוני , מדהים , אמיצה – אמיץ , לחסוך – חסך , כרטיס טיסה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • בקשו מהתלמידים לומר משפטים " . לחסוך"מתמקדת במילהמילים ברגעפינת : 5מסך . לחסוך זמן ולחסוך כסף – נוספים עם המילה בשני הצירופים • בעקבות הצפייה בסרטון אפשר לבקש מהתלמידים לתאר עוד חוויות אישיות : 6מסך . מטיולים 29 פרק 2 | מסביב לעולם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار