|
|
صفحة: 26
26 מסביב לעולם | 2פרק . יחידה זו עוסקת בשמות עצם יוצאי דופן בצורת הרבים : נושא ? מה יש ביחידה • הכוללת שמות עצם רגילים בצירוף שמ ות תוארוטסאפשיחת • צורת הרבים של שמות עצם ממין זכר וממין נקבה – ! בואו ניזכרפינת • מודעה ובעקבותיה הסבר על שמות עצם בריבוי חריג • תרגול הריבוי החריג ; פוסט על טיול לאיטליה • לציון שמות של מדינות ושפותית / הסיומות יה : מילים ברגעפינת • מידע על קרנבלים וחגים של תחפושות בעולם • משחק סיכום לתרגול הנושא ) : CEFR ה-לפי ( פעילויות שפה ותיאורי ב יצוע • מסוגלים להבין טקסטים : קריאה מעמיקה של טקסט מידע – הבנת הנקרא : קליטה . הסבר ותיאור קצר , זעירים הכוללים מידע • : חיפוש בטקסט לצורך מטרה מוגדרת – קריאה לשם התמצאות – הבנת הנקרא : קליטה ) . פוסט ( יום-יומייםמסוגלים לאתר מידע רלוונטי לצורך ביצוע מטלה מתוך טקסטים • מסוגלים להשתמש באופן : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות מדויק במגוון של תבניות לשון ומבנים המותאמים לרמת התלמידים וקשורים למצבים . צפויים או מוכרים יוצא דופן , עתיקה – עתיק , ענקית – ענקי , תחפושת , צירוף , עיר בירה : אוצר מילים לשון – ? זכר או נקבה : 3יחידה : טיפים ורעיונות , לכן . משום שיש לזכור שמות עצם יוצאי דופן , נושא הריבוי החריג אינו פשוט לתלמידים . היחידה כוללת תומכי זיכרון שיסי יעו בזיהוי שמות העצם הללו • מופיעים שמות עצם מוכרים מאוד מהמרחב הכיתתי והביתי כגון ! שימו לבבפינת : 3מסך לפני קריאת הפינה מומלץ לבקש מהתלמידים לאתר . חלונות ועוד , שולחנות , כיסאות . בכיתה שמות עצם בריבוי חריג • של מדינות ושפות מופיעות בריטניהית / העוסקת בתבנית יהמילים ברגעבפינת : 5מסך הפנו את תשומת לב התלמידים לכך ששמות השפות במדינות הללו . וישראל בזו אחר זו . שאלו אותם מה ההבדל . שונות משמות השפות האחרות ברשימה • עם סיום . הפעילות חושפת את התלמידים לקרנבלים ולחגים מסביב לעולם : 6מסך הפעילות אפשר לשאול את התלמידים באיזה קרנבל תחפושות הם היו רוצים להשתתף . ולמה : מענה לשונות בפעילות על הקרנבלים בע ולם התלמידים יכולים לקרוא טקסטים קצרים או להאזין : 6מסך כדי , אפשר לעבוד עם תלמידים באופן פרטני על הטקסטים האלה , כמו כן . להם לפי בחירתם . לחזק מיומנוי ות מסוימות לפי הצורך 26 פרק 2 | מסביב לעולם
|

|