|
|
صفحة: 93
93 סוגרים שנה | 6פרק . ביחידה זו נקרא טקסט טיעון ונדבר על עבודה בחופש הגדול : נושא ? מה יש ביחידה • "עבודת בני נוער בחופש הגדול"סרטון בנושא • טקסט טיעון בנושא הגיל המינימלי לעבודת נערים ונערות בחופש • חזרה על מושגים הקשורים למבנה של טקסט טיעון • כתיבת תגובה לפוסט הטיעון ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין – קריאה מעמיקה של טקסט טיעון : הבנת הנקרא כגון ( התלמידים יהיו מסוגלים לזהות את טענת הכותב ואת מערך ההצדקות . טקסט טיעוני . בטקסט טיעון ) דוגמה , הסבר , נימוק התלמידים יהיו מסוגלים להבין טקסטים קצרים בנושאים מוכרים שבהם מובעות נקודות – ) . כגון תגובות ב יקורתיות בפורום מקוון ומכתבים למערכת בעיתון ( מבט שונות • מסוגלים להבין נקודות עיקר יות – צפייה בסרטים ובסרטונים : שמע-חזותיהבנה של ערוץ . בראיונות בשידור חי בערוצי תקשורת שונים , במהדורות החדשות • מסוגלים להעלות תגובה בדיון מקוון – שיחה מקוונת ודיון מקוון : מקוונתאינטראקצייה . בנושאים מוכרים הוגן , שכבה , בילוי : אוצר מילים : טיפים ורעיונות כהטרמה לסרטון כדאי לשוחח . בני נוער שעובדים בקיץבמסך זה מופיע סרטון על : 1מסך האם לדעתכם ? האם אתם מכירים בני נוער שעובדים : על עבודה בקיץ ולשאול את התלמידים . ועוד ? כדאי לבני נוער לעבוד בחופש ולכן חשוב , הדיון עלול לגרום לתלמידים מסוימים להרגיש לא בנוח בהקשר של מצב כלכלי . שהשיח יתנהל ברגישות יתרה ביחידה . במסך זה קוראים פוסט של נערה בכיתה ח במבנה של טקסט טיעון : 3ומסך 2מסך המלצה , טענת נגד , נימוק , טענה : ישנה חזרה על המטרה של טקסט טיעון והמבנה שלו . וסיכום הם מתבקשים גם . במסך זה התלמידים מתנסים בכתיבת טיעון בתגובה לפוסט : 4מסך חשוב להדגיש שבכתיבת תגובות באתרי . להג יב על תשובות התלמידים האחרים בכ יתה כך נפתח . אינטרנט יש להקפיד על שיח מכבד ולהביע דעה וביקורת בצורה עניינ ית ורגישה , וכן מיומנויות להתנהלות בעולם של רשתות חברתיות , מיומנויות של חש יבה ביקורתית . SEL בהתאם לעקרונות ה- טקסט טיעון – לעבוד בחופש : 2יחידה 93 פרק 6 | סוגרים שנה
|

|