|
|
صفحة: 15
15 פותחים שנה | 1פרק . בנושא חופשת הקיץ מתרגלת את מיומנות הבנת הנשמעהפודקאסטיחידת : נושא עם " ? מה נשמע היום"לפודקאסטהתלמידים ממשיכים להאזין " עברית לחטיבה לכיתה ח"ב . שאותם כבר הכירו בכיתה ז , אורי ויסמין ? מה יש ביחידה • תרגול שאילת שאלות בנושא החופש הגדול • הבעה בעל-פה בזוגות על חוויות מהחופש הגדול • ושאלות בעקבות ההאזנהלפודקאסטהאזנה • " ברוכים השבים"ו " ברוכים הבאים"על הצירופיםמילים ברגעפינת • כתיבת שיחה בזוג ות והקלטת השיחה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מאזין שאינו משתתף ( הבנה של שיחה ושל דיון בין דוברים – הבנת הנשמע : קליטה מסוגלים לעקוב אחרי עיקרי הדברים הנאמרים בש יחה ובדיון המתנהלים : ) בשיחה . ובאופן שוטףיום-יומיתבעברית • מסוגלים להבין את עיקרי המידע של : הבנה של הקלטת שמע – הבנת הנשמע : קליטה . הנמסרים באופן ברור ) בנושא מוכרפודקאסטכגון ( טקסטים עיוניים • מסוגלים לברר מידע עובדתי ובסיסי עם נמענים . א – חילופי מידע : דבורהאינטראקצייה , שגרות , מסוגלים לשאול שאל ות ולהשיב על אודות הרגלים . ב . ולמסור אותו הלאה . פעילויות בשעות הפנאי ופעילויות שנעשו בעבר • מסוגלים להעלות תגובה – ) דבור וכתוב ( שיחה מקוונת ודיון מקוון : מקוונתאינטראקצייה אפשר להכין את הטקסט מראש ולהשתמש בכלים מקוונים . בדיון מקוון בנושאים מוכרים . כדי לגשר על פערים שפתיים וכדי לבדוק דיוק מסוגלים : שליטה אורתוגרפית – פונולוגית ) שליטה ( בקיאות : כשירויות לשון תקשורתיות במידה רבה ללא שגיאות כתיב , לכתוב טקסט קצר בזיקה למבנה הסוגה הנדרשת . ובשימוש תקין בכללי הפיסוק ברוכים השבים , ברוכ ים הבאים : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • בפתיחת היחידה התלמידים יתרגלו הבעה בעל-פה בזוגות בנושא חופשת הקיץ : 1מסך לשתף את הכיתה במה שחבר או חברה שלי לשיחה עשו במהלך ( ודיווח בעקבות השיחה ) . החופש • עודדו . לפודקאסטהתלמידים מתבקשים לחשוב על רעיונות משלהם 5בשאלה : 2מסך . את התלמידים לשתף ברעיונותיהם את שאר חברי הכיתה • " . ברוכים השבים"ו " ברוכים הבאים"עוסקת בצירוף המיליםמילים ברגעפינת : 3מסך חשוב לעבור עם התלמידים על ההערה בנושא התאמת הברכה למשתתפים בשיחה לפי . וכן לעבור על הדוגמאות , יחיד ורבים , נקבה , זכר הפודקאסט חוזר ? מה נשמע היום : 2יחידה 15 פרק 1 | פותחים שנה
|

|