صفحة: 85

85 ! בשעה טובה | 5פרק • להשתמש באופן מדויק במגוון של תבניות לשוןמסוגלים – דיוק בדקדוק : כשירויות לשון . ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים צפויים או מוכרים . ביחידה זו נדבר על חתונות בתרבויות שונות : נושא ? מה יש ביחידה • האזנה לנער שמספר על החתונה של אחותו • שיחה בזוגות על חתונה • טקס חתונה בהודו : צפייה בקטע מסרטון • תיאור החתונה בסרטון והש וואה לחתונה בתרבות של התלמידים : שיחה בזוגות • טקסי חתונה של תרבויות אחרות : פרזנטציה בפני הכיתה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להבין את עיקרי – הבנה של דיבור המופנה לקהל – הבנת הנשמע : קליטה . הדברים של דובר יחיד המעביר תכנים מפורשים וגלויים באופן ברור • מסוגלים להסיק משמעות של מילים שאינן מוכרות בטקסט באמצעות : אסטרטגיות קליטה ) . תחיליות וסופיות של מילה , כגון שורש של מילה ( זיהוי סימנים מורפולוגיים • , מסוגלים להציג פרזנטציה הכוללת רעיונות מפותחים – דיבור בפני קהל : הפקה דבורה יכולים להשיב על , לאחר ההצגה . באופן המאפשר לנמענים לעקוב בקלות אחר התוכן . שאלות באופן ברור וספונטני • , מסוגלים להשתתף בשיחה ללא הכנה מראש בנושאים מוכר ים : דבורהאינטראקצייה . להביע דעות אישיות ולהחליף מידע בנושאים מוכרים . מסוגלים להבין דיבור טבעי של בני השיח על נושאים מוכרים – הבנת בן השיח . הסכמה או אי הסכמה , דע ות , מסוגלים להביע ולבטא בנימוס אמונות – שיחה בין חברים עברית דבורה – בואו נדבר על חתונות : 11יחידה : טיפים ורעיונות • להבעת רצונות והעדפות"בינוני + היה"ביחידה זאת נלמד השימוש במבנה : 4מסך . מסך זה מזמן דיון בשאלות היפותטיות פתוחות . שאינם יכ ולים להתממש • מה הייתם"במסך זה התלמידים מתחלקים לקבוצות ומשחקים במשחק : 5מסך . התלמידים צר יכים לבחור בין שתי אפשרויות לא ריאליות ולנמק את בחירתם " ? מעדיפים • בדומה , אפשר להכין עם התלמידים פתקים עם שאלות נוספות : הצעה נוספת למשחק ובצד השני דף עם , 1תולים בצד אחד של הכיתה דף עם הספרה . לשאלות שבמשחק וכל , מקריאים את השאלה עם שתי האפשרויות , כל פעם נשלף פתק אחד . 2הספרה : למשל . תלמיד או תלמידה עומדים ליד הדף שמייצג את האפשרות שאיתה הם מזדהים בדרך משחקית , כך ? לדעת לקרוא מחשבות . 2לדעת לעוף . 1 – מה הייתם מעדיפים והפעילות תתרום , כל משתתף יוכל להכיר צדדים חדשים בעצמו ובחבריו , והומוריסטית ) . רגשית-חברתיתלמידה ( שוביגלSEL הכיתה בהתאם לעקרונות ה- 85 פרק 5 | בשעה טובה !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار