صفحة: 42

עֲבוֹדָה בִּקְבוּצוֹת משתמשים בכרטיסי המשחק מהחוברת המלווה . התלמידים מתחלקים לקבוצות של 2 לפחות . כל קבוצה לוקחת מספר אחר של כרטיסים ומנסה לסדר אותם בכמה שיותר מבנים מלבניים שונים . דִיוּן : האם הצלחתם לסדר את כל הכרטיסים במבנים מלבניים שונים ? מֵאִיר וּמְנַחֵם צִיְרוּ 6 כַּרְטִיסִים מְסֻדָרִים בְּמִבְנֶה מַלְבְּנִי . דִיוּן 7 . סַדְרוּ 6 כַּרְטִיסִים בְּמִבְנֶה מַלְבְּנִי שׁוֹנֶה וְצַיְרוּ אוֹתוֹ . סַדְרוּ 12 כַּרְטִיסִים בִּשְׁלוֹשָׁה מִבְנִים מַלְבְּנִיִים שׁוֹנִים וְצַיְרוּ אוֹתָם בַּמַחְבֶּרֶת . 8 . ✗ ✗ ✗ ✗ ✗ ✗ הַקִיפוּ אֶת הַשֶׁלֶט הַמַתְאִים לַדְגָם שֶׁעַל הַגֶזַע וְצִבְעוֹ לְפִיו אֶת הַזַחַל . בפעילות עם המורה יש לבחור גם כמויות שאי אפשר לסדר ביותר ממבנה מלבני אחד . עֲבוֹדָה בַּמַחְבֶּרֶת עִם הַמוֹרה שָׁלוֹם הַבַּלָשׁ 4242 ג . כֶּפֶל בְּמִבְנֶה מַלְבְּנִי 4242

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار