|
|
صفحة: 39
כַּמָה מַאֲפִים יֵשׁ בְּכָל מַאֲרָז ? 3 . סַמְנוּ טוּרִים אוֹ שׁוּרוֹת וְהַשְׁלִימוּ . א ג ב ד תַרְגִיל כֶּפֶל תַרְגִיל כֶּפֶל תַרְגִיל כֶּפֶל תַרְגִיל כֶּפֶל אֵיזֶה מַאֲפֶה תִרְצוּ ? מַאֲפִים בַּמַאֲרָז מַאֲפִים בַּמַאֲרָז מַאֲפִים בַּמַאֲרָז מַאֲפִים בַּמַאֲרָז אֵיזֶה צִיוּר יוֹצֵא דֹפֶן ? הַקִיפוּ . 4 . מָה בַּקְבוּצָה ? דגבא בפעילות 3 לכל דרך סימון מתאימים שני תרגילי כפל, אך כאן התלמידים מתבקשים לכתוב רק ג . כֶּפֶל בְּמִבְנֶה מַלְבְּנִי 3939 אחד מהם . בפעילויות "מה בקבוצה" יש לדון עם התלמידים בתשובות האפשריות השונות .
|

|