صفحة: 163

מנחם ודוד הגיעו לאבי בשעה 4 אחר הצוהריים . בזמן שבילו יחד, גם מחוגי השעון התקדמו . כעבור חצי שעה נראה השעון כך : • המחוג הקצר התקדם חצי מהדרך מ- 4 ל- 5 . • המחוג הארוך התקדם חצי סיבוב . הַשָׁעָה 4 הַשָׁעָה 4 וָחֵצִי בעזרת שעון המחוגים מהחוברת המלווה מדגימים מצבים נוספים של התקדמות השעון בחצאי שעות . אפשר למצוא הצעות לפעילות והסבר להרכבת השעון במדריך למורה . 111 12 210 39 48 6 57 111 12 210 39 48 6 57 מָה הַשָׁעָה ? הַשְׁלִימוּ . 2 . א ד ג 111 12 210 39 48 57 6 111 12 210 39 48 57 6 הַשָׁעָה הַשָׁעָה הַשָׁעָה ב 111 12 210 39 48 57 6 הַשָׁעָה 111 12 210 39 48 6 57 לֹא יִהְיֶה 3 עוֹד זְמַן רַב, נָכוֹן ? כּוֹאֶבֶת לִי הַכָּנָף ! ה . מְדִידַת זְמַן – חֵלֶק א 163

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار