|
|
صفحة: 9
דִיוּן : איך חישבתם כמה כרטיסים יש לכל חברי הקבוצה יחד ? הַשְׁלִימוּ . דִיוּן 7 . עֲבוֹדָה בִּקְבוּצוֹת משתמשים בכרטיסי המשחק מצבי כפל ותרגילי כפל מהחוברת המלווה . הכיתה מתחלקת לקבוצות, ובכל קבוצה מספר התלמידים שונה ( 2 – 7 בכל קבוצה ) . כל אחד מחברי הקבוצה לוקח 4 כרטיסים מהחוברת שלו, והקבוצה מחשבת כמה כרטיסים קיבלו כולם יחד . חוזרים על הפעילות עם מספרים אחרים של כרטיסים : כל תלמיד לוקח 3 כרטיסים, 2 כרטיסים, וכן הלאה . בפעילות עם המורה משתמשים בכרטיסים כדי להתנסות ביצירת מצבי כפל . יש לשמור את הכרטיסים לפעילויות נוספות בהמשך . א כָּל יַלְדָה לָקְחָה 4 כַּרְטִיסִים . כַּמָה כַּרְטִיסִים לָקְחוּ שְׁלוֹשׁ הַיְלָדוֹת יַחַד ? הַיְלָדוֹת לָקְחוּ יַחַד כַּרְטִיסִים . = + + ב כָּל יַלְדָה לָקְחָה 3 כַּרְטִיסִים . כַּמָה כַּרְטִיסִים לָקְחוּ חֲמֵשׁ הַיְלָדוֹת יַחַד ? הַיְלָדוֹת לָקְחוּ יַחַד כַּרְטִיסִים . = + + + + ג כָּל יַלְדָה לָקְחָה 5 כַּרְטִיסִים . כַּמָה כַּרְטִיסִים לָקְחוּ אַרְבַּע הַיְלָדוֹת יַחַד ? הַיְלָדוֹת לָקְחוּ יַחַד כַּרְטִיסִים . = + + + עִם הַמוֹרה א . מַצְבֵי כֶּפֶל 99
|

|