صفحة: 89

ב . חִסוּר עִם הֲמָרָה 8989 לִפְנֵיכֶם מַצָבִים שׁוֹנִים שֶׁמְנַחֵם נִמְצָא בָּהֶם בַּמִשְׂחָק "הָרִאשׁוֹן לְ- 0 " . 2 . הַשְׁלִימוּ אֶת הַטַבְלָה . גַם הַחְלָפָה שֶׁל עֲשֶׂרֶת אַחַת בְּ- 10 יְחִידוֹת נִקְרֵאת הֲמָרָה . צָ רִיךְ מוֹצִיאִיםהַמַצָ ב בַּמִשְׂחָ ק תַרְגִיל הֲמָ רָ ה ? 43 כֵּן / לֹא א 52 כֵּן / לֹא ב 35 כֵּן / לֹא ג 51 כֵּן / לֹא ד 46 כֵּן / לֹא דֻגְמָה תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר במשטחים ולבנות בכל סעיף את המצב המודגם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار