صفحة: 8

דִיוּן : כיצד נראית הרכבת שבניתם ? איך ידעתם כמה קרונות צריכים להיות בה ? דִיוּן עִם הַמוֹרה כַּמָה קְרוֹנוֹת יֵשׁ בָּרַכֶּבֶת ? 3 . » הִשְׁתַמְשׁוּ בְּמִשְׁטְחֵי הַיְחִידָה מֵהַחוֹבֶרֶת הַמְלַוָה וּבְפִתְקִיוֹת וְהָכִינוּ רַכֶּבֶת הַמַתְאִימָה לַתַבְנִית . לְמַצָב שֶׁבּוֹ מְחַלְקִים כַּמוּת לִקְבוּצוֹת שָׁווֹת מַתְאִים תַרְגִיל חִלוּק . לְצִיוּן פְּעֻלַת הַחִלוּק מִשְׁתַמְשִׁים בַּסִימָן : . כָּךְ כּוֹתְבִים תַרְגִיל חִלוּק : 5 = 4 : 20 חַלוֹנוֹת חַלוֹנוֹת בְּסַךְהַכֹּלקְרוֹנוֹת בְּכָל קָרוֹן קְרוֹנוֹת חַלוֹנוֹת בְּכָל קָרוֹן 4 חַלוֹנוֹת בְּסַךְ הַכֹּל 20 קוֹרְאִים אֶת הַתַרְגִיל כָּךְ : 20 לְחַלֵק לְ- 4 שָׁוֶה 5 . » הַמְשִׁיכוּ אֶת הַצִיוּר לְפִי הָרַכֶּבֶת שֶׁהֲכַנְתֶם . » הַשְׁלִימוּ אֶת הַתַבְנִית שֶׁלְמַעְלָה . » כִּתְבוּ תַרְגִיל כֶּפֶל הַמַתְאִים לְרַכֶּבֶת זוֹ : = × בפעילות עם המורה משתמשים במשטחי יחידה . יש לשמור אותם לפעילויות נוספות בהמשך הפרק הזה ובפרק הבא . בְּכָל קָרוֹן צָרִיךְ לִהְיוֹת אוֹתוֹ מִסְפָּר שֶׁל חַלוֹנוֹת . א . חִלוּק – מְצִיאַת מִסְפַּר הַקְבוּצוֹת 88

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار