صفحة: 76

בַּחֲרוּ מִסְפָּר מֵ- 10 עַד 20 . 2 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר וְצַיְרוּ כַּמוּת מַתְאִימָה לוֹ כִּרְצוֹנְכֶם . עִם הַמוֹרה ציוד : שקיות ובהן 10 עד 20 פריטים קטנים, למשל פקקים, אטבים או חרוזים, ומדבקות שלב ראשון – כל הכיתה : • מציגים את נחש המספרים עד 20 על הלוח . • סופרים בקול עם התלמידים עד ,20 ובכל פעם מצביעים על המספר המתאים על נחש המספרים . שלב שני – עבודה בזוגות : • כל זוג מקבל שקית ומדבקה . • כל זוג מונה את הפריטים שבשקית וכותב את המספר המתאים על המדבקה . • התלמידים מסדרים את השקיות לפי סדר המספרים . 20 1 0 87 9 10 112131415161 17 1918 654 32 כַּמָה ? א . הַכָּרַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 7676

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار