صفحة: 152

עִם הַמוֹרה • איזה משני העפרונות ארוך יותר בכל סעיף ? דִיוּן : • הציצו בציור מעמוד 154 . מה גיליתם ? דִיוּן עֲבוֹדָה בִּקְבוּצוֹת התלמידים מוציאים עפרונות ובודקים : • איזה עיפרון הוא הארוך ביותר ? איזה הקצר ביותר ? • האם יש שני עפרונות בדיוק באותו האורך ? • האם יש שני עפרונות בערך באותו האורך ? חברי הקבוצה מסדרים את העפרונות לפי האורך – מהקצר ביותר לארוך ביותר . אִם רוֹצִים לְהַשְׁווֹת אֳרָכִים שֶׁל שְׁנֵי חֲפָצִים, אֶפְשָׁר לְהַנִיחַ אוֹתָם זֶה לְצַד זֶה אוֹ זֶה עַל זֶה, וְלִזְכֹּר לְהַצְמִיד קָצֶה לְקָצֶה . ב גא ב . מְדִידַת אֹרֶךְ – הַשְׁוָאָה יְשִׁירָה 152

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار