|
صفحة: 93
עמוד בספר : 73 בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה יוצרים מפלצות ציוד : מפלצת מעמוד 177 ומדבקות מעמוד ,187 דבק, מספריים, טושים או צבעים, כרטיסי מספרים או שתי קוביות שעליהן מודבקים המספרים 1 – 10 • כל תלמיד מגריל שני מספרים ומדביק עיניים ורגליים למפלצת לפי המספרים שקיבל . לדוגמה : אם התקבלו המספרים 2 ו- ,7 אפשר להדביק 2 עיניים ו- 7 רגליים או 7 עיניים ו- 2 רגליים . • התלמידים צובעים את המפלצות כרצונם . • לאחר הצביעה יוצאים לחצר ונותנים הנחיה לחלק מהתלמידים בעזרת תיאור המפלצת שלהם . לדוגמה : כל התלמידים שלמפלצת שלהם יש יותר עיניים מידיים קופצים 3 פעמים במקום ; כל התלמידים שלמפלצת שלהם יש יותר מ- 6 עיניים מוחאים כפיים . דוגמאות נוספות במדריך למורה . לְאָן הִגִיעַ כָּל יֶלֶד ? עִבְרוּ בְּצֶבַע אַחֵר עַל כָּל מַסְלוּל . נוֹעַם, מִיכַל, נְקֻדַת מַבָּט עֲשִׂיתֶם לִי סְחַרְחֹרֶת ! קַנְיוֹן 73 ה . הַשְׁוָאַת מִסְפָּרִים וְכַמוּיוֹת 73 בשביל החוויה הנחיות נוספות להפעלת התלמידים במרחב עם המפלצות : • כל התלמידים שלמפלצת שלהם יש אותו מספר של עיניים ( או רגליים ) מסתדרים יחד בקבוצה . • מסתדרים בשורה לפי סדר מספרי עיניים עולה ( אפשר לעשות זאת גם עם מספרי הרגליים וכן בסדר יורד ) . • כל התלמידים שלמפלצת שלהם יש בין 4 ל- 6 רגליים משמיעים קולות מפלצתיים . 93 ה . השוואת מספרים וכמויות
|
|