صفحة: 183

183 א . מהו מצולע ? עמוד בספר : 151 ב פעילות 5 מומלץ להזכיר לתלמידים את אסטרטגיית הסימון כדי שלא יטעו בספירה . 5 . מִתְחוּ קַו מִכָּל מְצֻלָע אֶל הַתֵאוּר הַמַתְאִים לוֹ . 4 צְלָעוֹת 5 צְלָעוֹת 7 קָדְקוֹדִים 3 קָדְקוֹדִים 6 צְלָעוֹת א . מַהוּ מְצֻלָע ? 151 מה עוד ? הצעה לפעילות נוספת | בונים מצולעים מרצועות התלמידים מטילים קובייה ובונים מצולעים מהרצועות הירוקות לפי המספר המתקבל ( אפשר במקום המספרים 1 ו- 2 להוסיף על הקובייה את המספרים 7 ו- 8 ) . מחדדים במהלך המשחק את המושגים, מציינים שכל רצועה היא צלע ושכל חיבור בין שתי רצועות הוא קודקוד .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار