صفحة: 102

. ✗ אוֹ ✔ » הַאִם אֶפְשָׁר לַעֲנוֹת בְּוַדָאוּת לְפִי הַנְתוּנִים בַּדִיאַגְרָמָה ? סַמְנוּ 1 . . ✔ » עֲנוּ עַל הַשְׁאֵלוֹת שֶׁסִמַנְתֶם לְיָדָן א הַצְבָעִים הָאֲהוּבִים בַּכִּתָה כַּמָה יְלָדִים בָּחֲרוּ בְּצֶבַע יָרֹק ? אֵיזֶה צֶבַע מִיכַל אוֹהֶבֶת ? אֵיזֶה צֶבַע בָּחֲרוּ יוֹתֵר, אָדֹם אוֹ וָרֹד ? ב סוּגֵי הַנַעֲלַיִם שֶׁל הַיְלָדִים בַּחוּג הַיוֹם לְמִי מֵהַיְלָדִים יֵשׁ נַעֲלַיִם חֲדָשׁוֹת ? כַּמָה יְלָדִים נוֹעֲלִים סַנְדָלִים ? כַּמָה יְלָדִים אֵינָם נוֹעֲלִים מַגָפַיִם ? לֹא עַל כָּל דָבָר אֶפְשָׁר לַעֲנוֹת עַל סְמַךְ הַנְתוּנִים . . . סוּגֵי הַפְּרָחִים בָּעֲרוּגָה ✗ אֵיזֶה פֶּרַח פּוֹרֵחַ רַק בָּאָבִיב ? ✔ אֵיזֶה סוּג שֶׁל פֶּרַח יֵשׁ יוֹתֵר ? דֻגְמָה ד . חֶקֶר נְתוּנִים – חֵלֶק ב 102102

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار