|
صفحة: 101
עמוד 1 הַמִילִים שֶׁלָנוּ | פֶּרֶק 4 : קֶמְפִּינְג בַּגִינָה למורה | במהלך לימוד הפרק או בסיומו עוברים עם התלמידים על משמעות המילים והמבעים, מתרגמים אותם יחד לשפת האם של התלמידים, והתלמידים כותבים כל תרגום במקום המתאים . כדאי להיעזר בהצעות לפעילויות על המילים המופיעות במדריך למורה . אֲרוּחַת בּוֹקֶר אֲרוּחַת צוֹהוֹרַיִים א אֲבָל אֲרוּחַת עֶרֶב לְהִתְרָאוֹת לוֹמֵד, לוֹמֶדֶת ח חוֹשֶׁךְ מְשַׁעֲמֵם אוֹר הַחוֹפֶשׁ הַגָדוֹל אַחֲרֵי הַצוֹהוֹרַיִים ל מ ג גֶשֶׁם ה 101
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|