|
صفحة: 77
למורה | התלמידים מתאימים את נטיית "של" לפי ההקשר בכל שיחה . הַשְׁלִימוּ . נוֹעָה וְאַלוֹנָה, הַסְפָרִים בַּתִיק ? לֹא . הֵם בַּבַּיִת . רוֹן וְיוּבַל, הַכַּדוּר שֶׁלִי בַּבַּיִת . אֵיפֹה הַכַּדוּר ? גַם הַכַּדוּר בַּבַּיִת . תָמָר, הַשִׂמְלָה יָפָה . תוֹדָה, סַבָּא . גַם הַחוּלְצָה יָפָה . אֵלָה וְגוּר, מָתַי אַתֶם בָּאִים ? בְּשָׁעָה אַרְבַּע . הַבַּיִת לְיַד הַסוּפֶּרְמַרְקֶט ? רותי יובל ליאת יובלליאת ליאת ליאת נועהנועה אלונהנועה אלונהנועה גל גל גל גל יובל ליאת יובלליאת ליאת ליאת רון רון תמר תמר גורגור שֶׁלְךָ | שֶׁלָךְ | שֶׁלָנוּ | שֶׁלָכֶם | שֶׁלָכֶן 77
|
|