|
صفحة: 47
צִבְעוּ 10 דְבָרִים שֶׁיֵש בָּהֶם לּ . למורה | בפעילות הראשונה הילדים צריכים לזהות בציור דברים שיש בהם ל – בהתחלה, באמצע או בסוף המילה . בפעילות השנייה הם מתבקשים לכתוב ליד כל ציור את האות שבהתחלת המילה . בְּאֵיזוֹ אוֹת מַתְחִילָה כָּל מִילָה ? כִּתְבוּ לְיַד כָּל צִיוּר אֶת הָאוֹת הַמַתְאִימָה . ד ג כּ ו 47
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|