صفحة: 104

ג . ניתוח סיכויים וחישובם בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר שלם . ג בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר ראשוני . ד בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר המתחלק ב- 4 . ה בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר המתחלק ב- 12 . המאורע ב סעיף ג אפשרי כי לקובייה יש שלוש פאות שמספר הנקודות עליהן הוא מספר ראשוני . ב בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר שלם . ג בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר ראשוני . ד בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר המתחלק ב- 4 . ה בלתי אפשריאפשריודאי המאורע ב סעיף ד אפשרי כי לקובייה יש פאה אחת שמספר הנקודות עליה מתחלק ב- 4 . יתקבל מספר המתחלק ב- 12 . בלתי אפשריאפשריודאי ב בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר שלם . ג בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר ראשוני . ד בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר המתחלק ב- 4 . ה בלתי אפשריאפשריודאי יתקבל מספר המתחלק ב- 12 . המאורע ב סעיף ה בלתי אפשרי כי לקובייה אין שום פאה שמספר הנקודות עליה מתחלק ב- 12 . ב פעילות 2 התלמידים בודקים איזו אפשרות סבירה יותר בניסוי של הטלת קוביית משחק . אם שתי האפשרויות סבירות באותה מידה, יש להקיף את שתיהן . הינה הפתרונות לפעילות זו : ה יתקבל מספר קטן מ- 3 . יתקבל מספר גדול מ- 3 . ד יתקבל מספר אי-זוגי . יתקבל מספר זוגי . ג יתקבל המספר 5 . יתקבל מספר המתחלק ב- 5 . ב יתקבל המספר 3 . יתקבל מספר המתחלק ב- 3 . א יתקבל המספר 2 . יתקבל המספר 8 . 2 . מטילים קוביית משחק . איזו אפשרות סבירה יותר ? הקיפו . אם שתי האפשרויות סבירות באותה המידה, הקיפו את שתיהן . או או או או או 104

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار