صفحة: 67

א . מספרים מכוונים המסומן בקשת בצידו הימני, וב סעיף ד המספר 0 יהיה בדיוק באמצע הקטע המסומן בקשת . ב פעילות 7 עוסקים גם במספרים לא שלמים , חצאים הכתובים בכתיב עשרוני . במספרים לא שלמים קשה יותר לקבוע מיהו המספר הגדול, ולכן יש חשיבות לישר המספרים המצורף בתחתית עמוד 106 בספר לתלמיד . מומלץ להשתמש בדף המחיק בצד של סופיה ( שבו חצאי הקומות ) ולהציג פעילויות דומות לאלה שהוצעו קודם במספרים שלמים . הינה הפתרונות ל סעיפים א – ג בפעילות זו : א כמה קומות ? ב כמה קומות ? ג כמה קומות ? כמה קומות ? 7 . סופיה נמצאת מול המעלית המיוחדת . הקיפו � או � והשלימו את מספר הקומות שעליה לעלות או לרדת . אפשר להיעזר בישר המספרים . קומה 5 קומה 5 . 1 - קומה 5 . 2 קומה 3 - לקו מ ה 5 . 2 - 5 . 0 לקו מ ה 5 . 4 - לקו מ ה 5 . 1 - לקו מ ה 1 - 3 5 . 6 5 . 3 דד וגוג ממ הה ב פעילות 11 והלאה תלמידים המתקשים יכולים לצייר בכתב יד ישר מספרים ובו שברים ( או מספרים עשרוניים ) חיוביים ושליליים . אפשר להיעזר בדף משבצות . בפעילות זו התלמידים יכולים לבחור אם לכתוב בכתיב עשרוני או בשברים . 67

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار