صفحة: 149

ג . בנו דיאגרמת עמודות כפולה שתציג את טבלת השכיחויות שיצרתם בעמוד הקודם . ד . מה תחום הדופק במנוחה שבו מספר התלמידים הגדול ביותר ? מה תחום הדופק במנוחה שבו מספר התלמידים הקטן ביותר ? ה . מה תחום הדופק במאמץ שבו מספר התלמידים הגדול ביותר ? מה תחום הדופק במאמץ שבו מספר התלמידים הקטן ביותר ? מה אפשר להסיק מטבלאות השכיחויות ומהדיאגרמות השונות על נתוני מדידות דד יו יו הדופק של תלמידי הכיתה במנוחה ובמאמץ ? כותרת : כותרת : 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 במנוחה כ ות ר ת : במאמץ ב . שכיחות ושכיחות יחסית 149

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار