صفحة: 143

3 . ניתוח הנתונים – דופק במנוחה ג . אספו את הנתונים מכל תלמידי הכיתה והשלימו בטבלאות את שמות התלמידים ואת הדופק שלהם במנוחה . את הנתונים על דופק במאמץ ( הטורים השמאליים ) תשלימו בהמשך הפרק . א . מה הדופק המופיע מספר הפעמים הקטן ביותר בטור "דופק במנוחה" בטבלאות ? לכמה תלמידים יש דופק כזה ? ב . מה הדופק המופיע מספר הפעמים הגדול ביותר בטור "דופק במנוחה" בטבלאות ? לכמה תלמידים יש דופק כזה ? ג . מה הדופק הנמוך ביותר שנמדד בכיתה ? לכמה תלמידים יש דופק כזה ? ד . מה הדופק הגבוה ביותר שנמדד בכיתה ? לכמה תלמידים יש דופק כזה ? ה . מה הדופק השכיח בכיתה שלכם ? ו . מה טווח הדופק בכיתה שלכם ? שם דופק התלמיד דופק במנוחה שם במאמץ דופק התלמיד דופק במנוחה שם במאמץ דופק התלמיד דופק במנוחה במאמץ השכיח הוא הנתון המופיע מספר הפעמים הגדול ביותר . הטווח הוא ההפרש בין הנתון הגדול ביותר לנתון הקטן ביותר . אתה האי ט י ביותר אבל ה ד ו פ ק שלך ה מ היר ביותר ! א . חקר נתונים - מהלך מחקר 143

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار