صفحة: 137

יוצא יוצא ממ ן הן ה ככ לללל האם כתבתם את הצבעים של כל הכיסאות בתרשים ושום אזור לא נותר ריק ? בב דד יקהיקה 28 . הוסיפו נקודה עשרונית במקום המתאים בתוצאת כל תרגיל בעזרת אומדן . 1 3 2 6 = 05 . 10 # 2 . 6 1 3 2 6 = 05 . 10 # 2 . 6 א 4 0 5 = 5 # 08 . 10 ד 5 1 2 4 = 3 . 84 # 5 . 0 ב 8 2 6 4 6 = 4 . 21 # 02 . 3 ה 2 1 3 1 1 = 12 . 1 # 101 ג 8 0 1 = 8 # 135 . 0 ו 5 3 9 1 1 = 17 . 2 # 5 . 5 דד וגוג ממ הה בעזרת אומדן מחשבים בערך : 60 = 10 6 , ולכן : תרשים 1 כיסאות שיש ל ה ם י ד י ו ת כיסאותשיש לה ם מ ש ע נ ת תרשים 2 כיסאות שיש ל ה ם י ד י ו ת כיסאותשיש לה ם מ ש ענ ת איזה מהתרשימים האלה מייצג את הקשר בין הכיסאות שיש להם משענת לכיסאות שיש להם ידיות ? כתבו את הצבע של כל כיסא באזור המתאים בתרשים זה . אם יש כיסא שאינו מתאים לשום קבוצה, סמנו אותו X-ב . בחנות "המון כיסאות" יש 6 דגמים של כיסאות ילדים . ג . כפל מספרים עשרוניים 137

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار