صفحة: 72

72 חשיבות הנושא והרלוונטיות שלו ים מדינה היא ישראל ש ספק אין " תיכוניות - ים " המגדירים השונים המדדים את בוחנים כאשר ישראלים . בו חיים שאנו המרחב אה שנכיר במיוחד חשוב תיכונית ים במדינה ים וכתושב . תיכונית ת אורח החיים ואתאמכירים , אלה מדינות עם םי סוחר , התיכון הים ות ינ מד ב לבקר נוסעים רקלא אזור הים התיכון את לראות מאפשר היישובים באגן הים התיכון . הלימוד הגאוגרפי הים המרחב את שנכירחשובלפיכך . אזוריים במושגיםגם אלא , מדיניים או פוליטיים מושגיםב יש התיכון הים אגן לתושבי . ריד והמפהשונה את וגם והמאחד המשותף את , תושביו את , תיכוני : דוגמאות שתי נציג אם ודי , כולם לרווחת פעולה לשיתוף אינטרס . סביבו התושבים כל את מדאיגות חופיו ושל התיכון הים של הב הסבי איכות בעיות . 1 לכינוס הביאה , אירופה ממדינות חלק בשיתוף , האזור ממדינות גדול חלק של ההתאגדות על המבוצעות , אלה פעולות . היום ועד מאז ות ב וחשו רבות פעולות טת ולנקי ברצלונה ועידת זיהום בעיותובפתרון במחקר , בבקרה , ניטור ב עוסקות , אזור בשונותממדינותצוותים ידי . התיכון לים קריטיות להיות העלולות מדי . ן תיכו ההים סביב ות בר ממדינות הדרים מגדלי של התאגדות קיימת האחרונות בשנים . 2 , התיכון הים סביב הדר פרי המגדלות הארצות מן נציגים שבבלגיה בבריסל נפגשים ש חוד מחליפים אלה במפגשים . אחר אזור בפעם כל ב , מקצועי לסיור נפגשים הם שנה ומדי על , טבע פגעי על , חדשות גידול שיטות על , שפותחו חדשים ים נז על - ביניהם מידע הנציגים םי הצפוי היבולים ועל שעברה השנה יבולי על מדווחים םה . וכדומה השונים הפירות ירי חמ לשיווק להיערך , היבולים את לשפר למגדלים מאפשרשכזה פעולה שיתוף . הנוכחית בשנה . העולם ברחבי התוצרת של המכירה את ולתכנן הפרי לתלמידים יאפשר - והאנושיים הפיזיים - שלו השונים ההיבטים מן תיכוני הים המרחב לימוד . התיכון הים אגן כתושבי שלהם העתיד ושל בו חיים שאנוהאזור של כוללת ראייה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار