صفحة: 36

36 של שושנת הרוחות . תוכלו להנחות את התלמידים בבניית הדגם ובשימוש בו . אפשר ליצור דגם בספר . 56 נמצא בעמוד לפי התרשים ש שהתלמידים כדי , ( למשל , צוללות משחק ה ) משחקים באמצעות בתרגוללהרבות כדאי זה ה בפרק . התלמידים של החשיבה כישורי את יפנימו היטב את המושגים והמיומנויות . התרגול אף משפר המפות כדוגמת ) שוניםובהיטלים שוניםמסוגיםמפות כדאי להתנסות באמצעות בתרגול ( . זה בפרק המופיעות ההפוכות חצי כדור דרומי , חצי כדור צפוני , כיוונים ראשיים , כיוונים : הנלמדים בפרק הם המושגים קווי אורך , קו המשווה , קוויקו גריניץ ', מפה , סימנים מוסכמים , העל , מצפן , מקרא - משניים , מבט שנת הרוחות . הרשת הגאוגרפית , שו , רוחב , קוטב דרומי , קוטב צפוני , קנה מידה והשימוש בו : האטלס רביעי פרק מפות ומאפייניהן וכן רכשו מושגים ומיומנויות של את התלמידים הכירו זה של הלימוד ה בשלב . מסוגים שוניםמפות של אוסף ובו ספר הוא ש , עם האטלס שבו מפגישים אותםקריאת מפות . זהו ים : אטלס כללי , אטלס של מדינה , בפרק זה נתוודע למבנה האטלס , לסוגים שונים של אטלס . מאטלס , ונלמד כיצד להפיק מידע אטלס היסטורי ועוד . בעצמם המשחקים את להכין לתלמידיםלתת מומלץ . וכדומה " המטמון את : מפות נושאיות חמישי פרק , מפה המייצגת באופן גרפי נושא מסוים במרחב – זה התלמידים ילמדו מהי מפה נושאית ה בפרק - ארצית מפה אזורית ו מפה לאומית , - בין מפה , סוגים שונים של מפות נושאיות . למשל ויכירו בנושאים רבים ומגוונים . על השכלה ובערות , על בעולם , מדינות על ה - ידע עולם מובנה בכל אחד מהנושאים הפרק מקנה אתרי תיירות . על תחבורה ו על ערים , על הכנסה לנפש , על מדבריות , מומלץ להפנות את התלמידים לתרגול במפות , המוצגות בפרק מגוונות מפות ה נוסף על ה . באטלס ש מדבר , נווה מדבר , מדינה , מערכת תחבורה , כפר , המושגים הנלמדים בפרק הם : אתר תיירות , מפה נושאית , משקעים , עיר , עיר בירה . : המפה הפיזית 6 פרק ועל האופן שבו הם מוצגים במפה הפיזית . , רק זה התלמידים ילמדו על צורות הנוף השונות בפ תוודעו יכירו את המשמעות של הצבעים השונים במפה כמבטאים גובה בשטח , וי תלמידים ה קווי גובה , ציון נקודות גובה , הצללות . : לאופנים נוספים שבהם אפשר לבטא גובה במפה ועוד . מישור , עמק , רמה , מדרונות , רכסים , הרי געש : הנלמדים בפרק זה הם מושגיםה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار