|
صفحة: 83
83 באמצעות התוכןהזיהוי באמצעות התוכן ובאמצעות הלשון . ופירוט הכללה אפשר לזהות זו " סוגי אקלים " ש מי שבידע המוקדם מצוי בידו יבין . הקורא של מוקדם בידע תלוי ופירוטהכללהלזהות אפשר הלשוני ההיבט מן הסוגים המוצגים הם הפירוט . ו , הכללה זהו , מפריד קו או סוגריים או נקודתיים במשפט רואים כאשר . פיסוק סימני כמה לפי כדאי . אחריו והפירוט , הפיסוק סימן לפני תבוא ההכללה . ופירוט הכללה שלפנינו סימן , כגון , למשל : להבהיר לתלמידים שיש מילים המרמזות על הכללה ופירוט אלה הן שמדובר בהכללה ופירוט , אבל חשוב הפיסוק והמילים המרמזות מסמנות סימני . לדוגמה לשים לב שגם התוכן עונה על הקריטריונים של הכללה ופירוט . במליאה או פיסוק סימני כמו חיצוניים סימנים יש האם ? ופירוט הכללה בטקסט לזהות לנו עזר מה : דנים ? מיוחדות מילים . הלוח על ש במשפטיםהפיסוק סימני ואת הייחודיות המילים את צובעים ות קבוצ ב מחפשים בפרק האקלים את המאפיינים של כל סוג אקלים ורושמים במחברת . מחברים שני משפטים שיש בהם הכללה ופירוט וכוללים את סוגי האקלים ואל המאפיינים שלהם המילים את אחר בסימון מסמנים . משפט בכל והפירוט ההכללהאת שוניםבסימונים ומסמנים . המשפט חלקי שניבין המפרידים הפיסוק סימני את או הייחודיות במליאה המשפטים צריכים . או שחיברו בעצמם מצאו בספר קבוצות שה משפטים מספר הלוח על כותבים לכלול את האזכור שיש שני סוגי אקלים , מהם שני סוגי האקלים ומהם המאפיינים של כל אחד מהם . משך הנושא ( ) ה שיעור שני . המבוסס על העיקרון של הכללה ופירוט תרשים בנייתבהתנסות : השיעור ת מטר . תרשים באמצעות , גרפית בדרך גם ופירוט הכללהלהציגאפשר קבוצות ב " . סוגי האקלים השוררים סביב הים התיכון " הקטע ל פי ע סוגי האקלים אתבתרשים מייצגים
|
|