صفحة: 83

פלא טבע מדריך למורה׀ 83 מודלים פדגוגיים E 5 הלומד השלם 1 . הַאֲזִינוּ לַשִׁיר . 2 . מָה קָרָה לַגְבֶרֶת מֵרְחוֹב בְּצַלְאֵל ? הַאִם הִיא בֶּאֱמֶת הָיְתָה צְרִיכָה אֶת כָּל הַדְבָרִים הָאֵלֶה ? 3 . מָה אַתֶם עוֹשִׂים כְּשֶׁאַתֶם הוֹלְכִים בָּרְחוֹב וְרוֹאִים דְבָרִים שֶׁאַתֶם רוֹצִים ? הַגְבֶרֶת מֵרְחוֹב בְּצַלְאֵל יוֹרָם טַהַרְלֵב 57 מטרה להרחיב את זווית הראייה של הילדים בנושא התנהגות צרכנית באמצעות יצירת ספרות . עמ׳ בחוברת 57 קוגניטיבי הרחבה רגשי פעילויות בעקבות השיר : • עוברים לחלק הרציני יותר של השיח : מבקשים מהילדים להיזכר בסיבות שהניעו את האישה לקנות את החפצים השונים ומגלים שאין סיבות מוצדקות . מעלים את האפשרות שהאישה הייתה בודדה וניסתה לקנות חפצים שישמחו אותה . מעלים את נושא צמצום הצריכה ומציעים לגברת דרכים להפגת הבדידות : להכיר חברים, להתנדב לטובת מי שזקוקים לעזרה, להשתתף בחוגים וכדומה . • מקריאים שוב את הבית האחרון, מדגישים את המצלול העשיר ואת ה"רעש" שהוא מוסיף לתיאור הפורענות . תוכלו להעשיר את הדיון ביצירות נוספות מאותו מדף, כמו גברת עם סלים מאת חיה שנהב, ו גלגוליו של מעיל מאת קדיה מולודובסקי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار