صفحة: 115

י וֹ פִ י שֶ ל מִ י לִ ים 115 2 . עֲנוּ בַּמַחְבֶּרֶת : א . כַּמָה שָׂפוֹת אַתֶם יוֹדְעִים ? ב . אַתֶם מַכִּירִים אֲנָשִים שֶיוֹדְעִים יוֹתֵר מִשָלוֹש שָׂפוֹת ? אִם כֵּן - מִי ? אֵילוּ שָֹפוֹת ? עֲרָבִית וְעִבְרִית הֵן שָׂפוֹת אֲחָיוֹת מֵאוֹתָה מִשְפָּחָה . מֵאֵיזוֹ מִשְפָּחָה ? הַשֵמִיוֹת . מִשְפַּחַת הַשָׂפוֹת כָּל כַּמָה זְמַן שָׂפָה נֶעֱלֶמֶת מִן הָעוֹלָם ? תִשְעָה יָמִים . בְּעֵרֶךְ כָּל וה איור של ילדה עם בועת דיבור : הילדה באיור מזמינה את התלמידים לשתף בני משפחה וחברים בחידות . אפשר לבקש מהתלמידים להכין עוד חידות על שפות מיֶדע העולם שלהם ( למשל : באיזו שפה המילה "להתראות" היא צ'או ? / איזו שפה מדברים באוסטרליה ? וכו' ) . פעילות 2 הפעילות מקרבת את הנושא לעולמם של התלמידים ומזמנת הבעה . 115

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار