صفحة: 43

סְ לִ יחָ ה , מָ ה הַ שָ עָ ה ? 43 הַיוֹם שֶלִי ! 23 . אַתֶם כּוֹתְבִים עַל הַיוֹם שֶלָכֶם . א . בַּחֲרוּ יוֹם אֶחָד בַּשָבוּעַ שֶאַתֶם רוֹצִים לְסַפֵּר עָלָיו . ב . הָכִינוּ בַּמַחְבֶּרֶת לוּחַ "הַיוֹם שֶלִי" לְפִי הַדוּגְמָה . ג . כִּתְבוּ בַּלוּחַ "הַיוֹם שֶלִי ! " מָה אַתֶם עוֹשִׂים בְּמֶשֶךְ הַיוֹם וּבְאֵיזוֹ שָעָה . הִתְיַיחֲסוּ ( تطرّقوا ) , לְמָשָל, לַשְאֵלוֹת הָאֵלֶה : • מָתַי אַתֶם קָמִים בַּבּוֹקֶר ? • מָתַי אַתֶם מַגִיעִים לְבֵית הַסֵפֶר ? •עַד מָתַי אַתֶם לוֹמְדִים ? •לְאֵילוּ חוּגִים אוֹ מְקוֹמוֹת אַתֶם הוֹלְכִים אַחֲרֵי הַצוֹהֳרַיִים ? •מָה אַתֶם עוֹשִׂים בָּעֶרֶב ? •מָה אַתֶם אוֹהֲבִים לַעֲשׂוֹת בַּיוֹם שֶלָכֶם ? הַיוֹם שֶלִי : : : : : : : : בּוֹקֶר טוֹב ! ד . סַפְּרוּ בַּכִּיתָה עַל הַיוֹם שֶלָכֶם . 15 10 30 19 חוּג כַּדוּרֶגֶל לַיְלָה טוֹב ! היום שלי פעילות 23 פעילות סיכום והכנת תוצר המשלבת כתיבה והבעה בעל פה . הילדים צריכים לכתוב ולספר על סדר יומם : התלמידים ממלאים את השעות והפעילויות ביום שלהם ולאחר מכן כותבים פירוט מורחב כמו שכתבו מרים ועלי . השאלות הן עזר עבורם כדי לכתוב את הטקסט המורחב . אפשרות אחרת לביצוע המשימה – התלמידים כותבים סדר יום של יום חלומי : הכוונה היא ליום מושלם מבחינת התלמידים . בסיום הכתיבה התלמידים מציגים את התוצרים במליאה ויכולים למצוא קווי דמיון ושוני . 43

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار