صفحة: 42

42 אֲנִי > > שֶלִי אַתֶם זוֹכְרִים ? אַתְ > > שֶלָךְ אַתַָה > > שֶלְךָ הִיא > > שֶלָה הוּא > > שֶלוֹ זֶה הַסֵפֶר שֶלְךָ ? 16 . הַשְלִימוּ אֶת הַמִשְפָּטִים : א . מוּחָמָד מַכִּיר אֶת יוֹאָב מֵהַקַיְיטָנָה . הוּא הוֹלֵךְ לְחוּג עִם יוֹאָב, הֶחָבֵר . ב . מַאיָה, רָאִיתִי אוֹתָךְ אֶתְמוֹל בַּפַּארְק . רָכַבְתְ עַל הָאוֹפַנַיִים עִם אִימָא . ג . אֲנִי תַלְמִידָה חֲדָשָה בְּבֵית הַסֵפֶר . אֲנִי לֹא יוֹדַעַת אֵיפֹה הַכִּיתָה . ד . עַלִי אוֹהֵב לָשִיר . הוּא שָר בַּבַּיִת עִם אָח . ה . נַסְרִין, אֲנִי יְכוֹלָה לָבוֹא לַבַּיִת אַחֲרֵי הַצוֹהֳרַיִים ? לֹא, זֶה לֹא הַסֵפֶר שֶלִי . התזכורת כאן היא לנטיית "של" ביחיד, שנלמדה בכיתה ד, כהכנה להרחבת הנטייה לרבים בעמוד הבא . פעילות 16 אם התלמידים מתקשים למצוא את הנטייה הנכונה, כדאי לעבור איתם על המשפטים ולברר על מי מדובר בכל משפט, ואחר כך להפנות אותם ל"אתם זוכרים" כדי למצוא את המילה המתאימה . 42

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار