صفحة: 46

ט. משפחת המרובעים 3 בדקו כל אחד מן המרובעים שלפניכם: א. אם יש למרובע שני זוגות של צלעות שוות - צבעו כל זוג בצבע שונה. אם כל הצלעות שוות זו לזו - צבעו את כולן באותו הצבע. אם אין צלעות שוות - אל תצבעו. ב. אם יש למרובע שני זוגות של זוויות שוות - צבעו כל זוג בצבע שונה. אם כל הזוויות שוות זו לזו - צבעו את כולן באותו הצבע. אם אין זוויות שוות - אל תצבעו. מרובע דלתון מקבילית מלבן מעוין ריבוע דיון ככל שיורדים בתרשים לכיוון הריבוע, כך יש למרובע "יותר תכונות". כל חץ מראה על תוספת של תכונות. נסו לראות אילו תכונות נוספות יש לכל מרובע. למורה: •בסעיף 3 רצוי להשתמש בצבעים שונים לסעיף א ולסעיף ב כדי להבחין בין סימון הצלעות ובין סימון הזוויות. •מומלץ למקד את הדיון בעזרת שאלות כגון: איזו תכונה יש לריבוע שאין לכל מעוין!

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار