صفحة: 211

זמן משחק , דיבור ועוד ! משחק " על מי אני חושב / ת " : המורה בוחר / ת תלמיד / ה מהכיתה אבל לא מגלה מי הוא / היא . הילדים צריכים לשאול את המורה שאלות של כן ו - לא בסגנון השאלות שבתרגיל : זה בן / בת ? ואז להמשיך בהתאמה לתשובה - יש לו / לה שיער ארוך ? יש לו / לה עיניים חומות ? יש לו / לה משקפיים ? יש לו / לה תיק כחול ? וכן הלאה . ( חשוב להיות רגישים ולא לאפשר שאלות פוגעניות ) . התלמיד / ה שניחש / ה במי מדובר בוחר / ת את התלמיד שישאלו עליו בסיבוב הבא . יש לו , יש לה ; אין לו , אין לה הציורים שבראש העמוד מדגימים את יש לו / אין לו , יש לה / אין לה . לילדים מימין יש עפיפון וציפור , ולילדים משמאל אין עפיפון וציפור כי הם עפו . הצעה לתרגול : מבקשים מכל ילד להחזיק ספר שיש בו תמונות , לבחור תמונה אחת שיש בה בני אדם , להראות את הציור בכיתה ולתאר את הדמויות במשפטים כמו - יש לה תיק . יש לו מטרייה . יש לה פיצה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار