صفحة: 41

זמן משחק , דיבור ועוד מראים על הלוח 6 ציורים 3 - ציורים שהמילים המייצגות אותם מתחילות ב - ס ו - 3 ציורים שהמילים המייצגות נגמרות ב - ס ( אננס , חומוס , אוטובוס ) . חוזרים במקהלה על המילים שבציורים . מציגים לילדים ציורים נוספים בסדר אקראי - סבתא , סלט , אגס , ספוג , סרט , כוס , סבון , נדל , מטוס , סנדל , סרגל , טניס , סיר , ספר , סגול - ושואלים על כל מילה לאיזו קבוצה היא שייכת . אחר כך מציגים ציור של סוס ושואלים : לאיזו קבוצה שייכת המילה סוס ? ( שייכת לשתי הקבוצות - מתחילה ב - ס ונגמרת ב - ס ) . ס ע אוצר מילים מוכר : סבתא , סלט , ספוג , סרט , סבון , סנדל , סרגל , סיר , ספר , סגול ; ענן , ענבים , עוגה , עכבר , עין , עגבנייה . הקניה : חוזרים על הליך הקניית אות חדשה כמו הקניית האות א במדריך זה . הצעות לתרגול : כותבים על הלוח בטוש צבעוני א גדולה ולצדה ע גדולה . אומרים בקול מילה שמתחילה ב - א או ב - ע ( למשל ארנב , עכבר , אריה , אגס , ענבים , אפרוח , ענן וכו ' ) ומזמינים תלמיד / ה לכתוב על הלוח את האות הפותחת של המילה ששמע מתחת לאות הגדולה שעל הלוח ( א או ע ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار