|
صفحة: 118
שורוק הקניה : מציגים על הלוח את הציור של הילדים , וכותבים את שמות הילדים : יובל , אורי , גור , נור , רותי . שואלים במה דומים חמשת השמות ומתמקדים בסימן הניקוד החדש . הצעות לתרגול : בודקים באיזה שם של ילדי הכיתה אפשר לזהות את השורוק . אומרים בסדר אקראי מילים שיש בהן שורוק ומילים ללא שורוק : שולחן , ספה , מיטה , אופניים , כדורגל , תפוז , כוס , בקבוק , פיתה , לחמניה , עוגה , מעיל , חולצה , מטרייה וכו ' . הילדים יקראו בקול " קוקו ! " כשיזהו מילה שיש בה שורוק . זמן משחק , דיבור ועוד ! מזמינים ילדים ללוח ומבקשים לכתוב צלילים בשורוק באותיות שונות ולהגיד אותם בקול . אפשר לעשות את הפעילות כמשחק בין שתי קבוצות בכיתה , כשכל כתיבה נכונה של צליל בשורוק מזכה את הקבוצה בנקודה .
|
|