|
صفحة: 205
לפני הפעילות מתרגלים בזוגות : כל אחד מבני הזוג שואל שאלות " יש לך " - שואלים , עונים ומתחלפים . בעבודה עם מתקשים כדאי להציג על השולחן כמה חפצים מוכרים , לוודא שהילדים יודעים את המילים ולתרגל את המבנה בעזרת מילים אלה . בעבודה עם מתקדמים כדאי שאחרי שכל אחד מבני הזוג יניח לפניו מבחר של חפצים מוכרים - כל ילד ישאל לסירוגין גם שאלות , למשל : אין לך מטריה ? יש לך כסף ? אין לך ספר ? יש לך מחברת ? בהתאמה לחפצים של האחר .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|