صفحة: 21

פרק : 2 לומדים בכל מקום תמונה פותחת יחידה : 1 יום בבית הספר יחידה : 2 מה לומדים היום ? יחידה : 3 לומדים ביחד גישה רב - לשונית הצבעה על דמיון והקבלות בין עברית לערבית כדי להעמיק ולבסס את ההבנה ( משפחות מילים , עמ ' 55 ) נושא היחידה : מפגשים בין ילדים יהודים וערבים במסגרות פורמליות וא - פורמליות יוצרים הזדמנות לתקשורת רב - לשונית שימת דגש בלמידה בשתי השפות במהלך המפגשים ( עמ ' 59 ) פדגוגיה מוטת עתיד מודעות מגדרית : בנות ( ולאו דווקא בנים ) משחקות כדורסל מודעות מגדרית : ילדה מציעה לעזור לילד המתקשה במתמטיקה ( עמ ' 40 ) נושא היחידה : למידה מתבצעת במרחבים מגוונים , לאו דווקא בבית הספר , ומתוך עניין אישי והלך רוח ערני וחוקר קידום ערכים של שיתופיות , יזמות , עצמאות , רכישת מיומנויות מגוונות , חקרנות ולמידה " מחוץ לקופסה " ( עמ ' 54 ) אוריינות טכנולוגית : , YouTube תוכניות טלוויזיה , טלפונים ניידים , תוכנות מחשב כמקור למידע וללמידה ( עמ ' 53 - 50 ) פיתוח יכולת אמפתית וכבוד למגוון תרבותי – דור הסבים וסבתות מוצג כסקרן וכמקור לידע , ולא רק כמקור לחום רגשי ( עמ ' 50 ) מודעות מגדרית : ילדה משחקת שח , ילדות משחקות כדורסל נושא היחידה : מפגשים בין יהודים לערבים מזמנים חשיפה לתרבויות שונות , בונים יכולת לדיאלוג אמפתי ומקדמים היכרות עם שונות תרבותית עשייה משותפת , מיזמים ופעילות בונים גשרים בין - תרבותיים ( עמ ' 65 - 64 ) מעורבות אישית וחווייתית ולקיחת אחריות על יישום התכנים מעמיקות את הלמידה וההבנה ( עמ ' 66 - 65 )

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار