|
صفحة: 26
התמונה הפותחת של הפרק התמונה מתאפיינת בעולם דמיוני , שבו ילדים מעופפים ורמזורים מגיעים עד לשמיים . המטרה העיקרית של התמונה היא חשיפה לנושא הפרק ועידוד הדיבור . השתדלו לעודד כמה שיותר תלמידים לדבר על התמונה ולציין מילים שמופיעות בתמונה בשפות שונות . אפשר לבקש מהם לתאר מה הם רואים בתמונה תוך שימוש במילות היחס " על " , " ליד " , " מתחת " , " ב " . מכיוון שזו תחילת שנת הלימודים , ייתכן שהתלמידים לא יזכרו כמה מהמילים או לא יכירו אחדות מהן , לכן אפשרי שהתלמידים רק יאמרו את המילה ויצביעו עליה בציור . כל משפט תקני שהתלמידים אומרים בעברית הוא הישג , וחשוב לעודד אותם לכך .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|