|
صفحة: 22
פרק : 3 החיים בשכונה תמונה פותחת יחידה : 1 ליד הבית יחידה : 2 יוצאים מהשכונה יחידה : 3 איפה המפתח ? גישה רב - לשונית שלטים בשלוש שפות הכללת האנגלית כשפת דיבור וקריאה תוך עיסוק בתחנה המעוצבת כ - BUS ( עמ ' 95 ) שימוש בסלנג אנגלי בדיבור יומיומי ( " היי " ו " ביי " , עמ ' 101 ) פדגוגיה מוטת עתיד טכנולוגיות תקשורת חדשות : מחשבים ניידים , טלפונים ניידים ורחפן נושא היחידה : ניידות , היכרות המרחב שאנו חיים בו טכנולוגיות תקשורת חדשות : שימוש במחשבים ובטלפונים ניידים עידוד מודעות חברתית , סולידריות , יכולת לגלות אמפתיה – בקטע מידע על תחנות אוטובוס והצרכים של אנשים שונים ( עמ ' 92 ) הומור , דמיון , גמישות מחשבתית ( דוב ונמר בתחנת אוטובוס , עמ ' 93 ) גלוקליזציה : הרחבת אופקים , היכרות עם תרבויות ומקומות מחוץ למקומי ומחשבה על המקומי בהקשר רחב – ייצוגים של תחנות אוטובוס מכל העולם ( עמ ' 95 - 94 ) טכנולוגיה : טלפונים ניידים – שיחות ומסרונים , שימוש במחשב ובשלט טלוויזיה
|
|